Politik for refusion af kontingent
Når du tilmelder dig for et hold, betaler du kontingent forud for det aktuelle halvår og/eller sæson.
Derudover betaler du et gebyr, som dækker klubbens udgifter til selvbetjeningssystemet "Klubmodul", der bl.a. håndterer Dankort-betalinger.
Skive Svømmeklub refunderer som udgangspunkt ikke kontingentbetalinger.
Vi har dog den regel, at hvis du efter at have deltaget på et hold 2 gange konstaterer, at det overhovedet ikke fungerer - f.eks. hvis dit barn ikke er undervisningsparat og/eller vi ikke kan finde et andet egnet hold - så kan vi undtagelsesvis refundere dit kontingent.
Bemærk venligst at gebyret for brug af "Klubmodul" bliver ikke refunderet.
Som udgangspunkt kan du ikke forvente at få erstatning, hvis undervisning/træning bliver aflyst pga. stævneafvikling, ferie eller sygdom og/eller Skive Badeland lukker bassinet. Hvis det er muligt, forsøger vi at tilbyde svømning på et andet tidspunkt, men det er desværre ikke
altid praktisk muligt, primært fordi vi har begrænset adgang til vand i Skive Kommune
Bemærk endvidere, at der som udgangspunkt ikke gives rabat, selv om du venter to måneder med at melde dig ind, eller hvis du f.eks. får influenza eller får en arm i gips, og bliver nødt til at melde afbud flere gange. Klubbens udgifter er de samme, uanset om du deltager 5 gange eller 25 gange.
Betingelserne for betaling, herunder vores politik for refusion, fremgår også af "Klubmodul"-hjemmesiden. Vilkårene er defineret af bestyrelsen.
Tilmelding og betaling
Skive Svømmeklub Poseidon har ca. 550 medlemmer. For at holde udgifterne så langt nede som muligt, benytter vi selvbetjeningssystemet "Klubmodul". Det er her, du tilmelder dig og betaler med Dankort.
Du skal først oprette en profil i svømmerens eget navn. Hvis der er tale om et barn, kan du med fordel angive mor eller fars telefonnummer og mailadresse som kontaktoplysninger. Vi bruger oplysningerne i Klubmodul til at kontakte dig, hvis vi har vigtig information, så det er vigtigt, at du holder kontaktoplysningerne opdateret, hvis du skifter nummer eller mailadresse.
Træneren/instruktøren får automatisk besked via e-mail, når du har meldt dig til, så I skal bare møde op til undervisning.
Intet Dankort? Intet problem!
Hvis du ikke har Dankort, skal du kontakte klubben. Så kan vi aftale, om du skal betale kontant eller overføre pengene til klubbens konto. Evt. mobilpay
Politik for refusion og flytning af hold
Skive Svømmeklub Poseidon betaler normalt ikke kontingent tilbage. Vi har dog den regel, at hvis du efter at have prøvet et hold 2 gange, finder ud af, at det slet ikke er noget for dig, så kan vi refundere kontingentet (minus gebyr for brug af Klubmodul). Gebyret dækker bl.a. omkostninger ved brug af kortbetaling).
Det er gebyrfrit at flytte til et andet hold. Hvis kontingentbetalingen for det nye hold er højere, vil du automatisk blive afkrævet differencen. Flytter du til et billigere hold, kan vi refundere forskellen. (Se desuden politik for refusion af kontingent)